Vyhledávání

Kontakt


Knihovna Václava Čtvrtka
"Jivínský Štefan"
Denisova 400
506 01 Jičín

jivinskystefan@seznam.cz

Poděkování

07.11.2010 14:09

    Před rokem právě tady založila a rok spravovala tyto stránky Martina Řeháková. Neměla to snadné, protože komunikace se Štefanskou komisí trochu vázla a občas i pěkně zaskřípala. Z toho důvodu se Martina rozhodla ve správě stránek dále nepokračovat. Na prvém jednání Štefanské komise k novému 15.ročníku Štefana jsem byl požádán, zda bych ve správě stránek dál nepokračoval. Po dohodě s Martinou, která mně předala přístupová hesla, jsem se této práce ujal. Nevím, zda se mi bude dařit a jaký bude mít ohlas. V administrativní sekci webu mne překvapilo, že denně na tyto stránky přistupuje kolem 20 lidí a za měsíc jecelkový počet návštěvníků kolem 600. To opravdu stojí za to stránky dál provozovat a snažit se o jejich aktualizaci. Budu pro to dělat, za pomoci dalších členů komise, ale i návštěvníků webu, co bude v mých silách.

Závěrem chci poděkovat Martině Řehákové za prvotní iniciativu a velkou snahu udělat pro naši akci něco i v oblasti elektronických médií. Její zásluha je trvalá a nesmazatelná. Budeme rádi, když i ona na naše stránky občas zavítá a případně nám v jejich tvorbě znovu pomůže.

 

Oldřich Suchoradský